گوناگون

نیروی انتظامی: حماسه فتح خرمشهر نمایش عزت و غیرت جوانان ایرانی است

81174495 5713486

به گزارش روز جمعه ایرنا از مرکز اطلاعی رسانی نیروی انتظامی، در متن پیام تبریک نیروی انتظامی آمده است: حماسه ماندگار فتح خرمشهر، فتح الفتوحی بود که عزت و شرف جوانان مومن ایرانی را نشان داد و به این عزت و افتخار،می بالیم؛ پسران و دختران شهدا باید به پدران شهید و جانباز خود افتخار کنند که ایستادگی کردند و به شهادت یا به افتخار جانبازی رسیده اند.

این پیام افزوده است: سوم خرداد؛ روز مقاومت و نمادی از اتحاد و یکپارچگی ملتی است که با اتکا به قدرت لایزال الهی و با سلاح ایمان و بصیرت، حماسه ای عظیم و ماندگار را برتارک این سرزمین ثبت کردند و الگویی جاویدان از فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل های آتی این مرز و بوم برجای گذاشتند.

این پیام می افزاید:عملیات بیت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر همواره چون ستاره ای فروزان بر آسمان مقاومت و پایداری ملت ایران می درخشد. اقدام رزمندگان اسلام در بازپس گیری خرمشهر از دست متجاوزان بعثی را باید برگ زرین تاریخ دفاع مقدس و استقامت ایرانیان نامید.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فراروی بشریت قرن بیستم و قرن های آینده گشود.

این پیام افزوده است: حماسه شگرف آزادسازی خرمشهر، پیروزی سروقامتانی را پدید آورد که با فتح‏آفرینی خود، نهایت ایثار، اوج مظلومیت، انتهای پاک‏بازی و منتهای توکل را رقم زدند، خرمشهر برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخِ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است و این تاریخ برای همیشه باقی می‏ماند و تازه، نقطه آغاز یک راه طولانی به نام جهانی شدن اسلام و عدالت‏خواهی است.

اجتمام(1)**1293

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا