گوناگون

نیکوکار زرندیه 27 میلیون ریال به خانواده های ایتام اهدا کرد

81229347 5809304

ˈغلامرضا حافظ کمالˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این که هم اکنون 102 یتیم زیر پوشش این نهاد هستند، افزود: هم اکنون ایتام این شهرستان تحت حمایت مادی و معنوی 876 حامی خیر و نیکوکار قرار دارند.

وی بیان کرد: اکرام ایتام یکی از طرح هایی است که توسط این نهاد برای حمایت از ایتام اجرا می شود و با انجام آن نیکوکاران سرپرستی یک یا چند یتیم را برعهده گرفته و ماهیانه مبلغی را برای حمایت از آنان پرداخت می کنند.

حافظ کمال انجام اکرام ایتام را از جمله طرح های خوب کمیته امداد در کمک به یتیمان تحت حمایت دانست و اظهار کرد: با انجام این طرح خداپسندانه، بسیاری از مشکلات آنها در تامین هزینه های معیشت و تحصیل برطرف می شود.

وی با بیان این که اکرام ایتام و افراد بی سرپرست همواره مورد تاکید دین مبین اسلام بوده است، افزود: اکرام یتیم موجب دوستی خداوند، آسایش در دنیا و آخرت، بازدارندگی از کبر و غرور و دوری از محنت های مال می شود.

به گفته وی، کمیته امداد امام خمینی(ره) گام های ارزنده ای در اجرای طرح اکرام ایتام برداشته است و توانسته خیران بسیاری را در این طرح جذب کند.

حافظ کمال افزود: حامیان طرح اکرام در این شهرستان تاکنون همکاری خوبی با این نهاد داشته اند و هم اینک نیز همزمان با ماه مبارک رمضان ثبت نام از حامیان جدید در این شهرستان آغاز شده است.

یک هزار و 765 خانوار در قالب سه هزار و 200 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) زرندیه هستند.ک/3

7338/686

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا