گوناگون

پاشیدن اسید روی هر فردی، اقدامی وقیحانه است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه به شدت این کار ناروایی که در اصفهان انجام شد را محکوم می‌کنم، خاطرنشان کرد: پاشیدن اسید روی هر فردی نوعی از وحشی گری و اقدامی وقیحانه است که به شدت آن را محکوم می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندرعباس ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) با انتقاد از اینکه دشمنان از این حرکت دارند تبلیغات منفی علیه کشورمان می‌کنند، اضافه کرد: مجلس حدود نهی از منکر را مشخص کند و باید طرز رفتار با بدحجابی را مجلس مشخص کند تا دستگاه‌های مسئول در این زمینه در مسیر درستی گام بگذارند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه خاطرنشان کرد: شهادت شیخ نمر نشانه مرگ نه چندان دور آل سعود است زیرا تاریخ در ایران و عراق ثابت کرده است که به شهادت رساندن و خفه کردن صدا توسط ظالمین، منجر به مرگ خود ظالم می شود.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه در عربستان نامی از آل سعود نبود، تصریح کرد: در زمان‌های گذشته این منطقه به نام حجاز بوده است که این افراد جنایتکار و ظالم آمدند و نام خود را در سرزمینی قرار دادند که پیامبر اکرم (ص) در آنجا زندگی کرد و مکتب اسلام را در جهان گسترانید.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه با اشاره به درگذشت رئیس مجلس خبرگان، بیان کرد: مرحوم آیت الله مهدوی کنی مورد توجه امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و مردم بوده است و این موضوع نشان دهنده فراجناحی بودن این عالم عالیقدر بود و در مراسم ترحیم این مرحوم مشاهده کردیم که از همه جناح‌ها شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: مرحوم مهدوی کنی در عمر سیاسی اش یک لحظه از مواضع اش خطور نکرد بود که مقام معظم رهبری این چشم بیدار نظام و انقلاب اسلامی، در مراسم تدفین رئیس مجلس خبرگان رهبری اعلام کردند که از آقای مهدوی کنی جز خیر چیزی ندیدیم.

آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: آیت الله مهدوی کنی یک الگوی کامل از سیاست بود و یک الگوی مطلق و سالم برای هر انقلابی که می‌خواهد به دور از جناح بندی‌ها و براساس معیارهای نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند باشد و حرکت کند.

امام جمعه بندرعباس ضمن گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: از مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم که بعد از 35 سال قانون نهی از منکر را تصویب کرد ولی باید حدود نهی از منکر در جامعه مشخص باشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در رابطه با روز نوجوان و بسیج دانش آموزی گفت: مسولان بسیج، بسیجیان را با احکام شرعی آشنا کنند زیرا نیمی از این بسیجیان دختران هستند اگر به اینها بیاموزیم حدود حجاب کجاست و برخورد با حجاب چیست موثرترین راه مبارزه با بد حجابی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های عظیمی مانند بسیج و آموزش و پرورش داریم، بیان کرد: باید معلمان در مدارس به دختران فلسفه حجاب را بیاموزند تا در جامعه شاهد فرهنگسازی مناسب در زمینه حجاب باشیم.

امام جمعه بندرعباس در پایان ضمن گرامی داشت هفته پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل در زندگی و جامعه امری مهم است و باید به آن توجه‌ای ویژه شود تا شاهد جامعه‌ای امن در مقابل خطرات و بلایای طبیعی باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا