گوناگون

کالاهای اساسی مردم برای ماه رمضان تامین شده است

81214433 5783791

به گزارش ایرنا،جاسم جادری سه شنبه شب در نشست ستاد تنظیم بازار استان افزود:با پیش بینی ها و تدابیر اندیشیده شده ،فرصت سوءاستفاده احتمالی از سودجویان برای گرانفروشی در این ایام گرفته شده است.

رییس ستاد تنظیم بازار استان در عین حال بر ضرورت تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و ارائه دهنگان خدمات و کالا به مردم در ماه رمضان تاکید کرد.

وی ادامه داد:تلاش برای تنظیم و تثبیت بازار در ماه رمضان فراتر از یک وظیفه اداری است و در حقیقت یک وظیفه اعتقادی و انسانی نسبت به مهمانان ضیافت الهی است.

جادری همچنین خاطرنشان کرد:دستگاه هایی مانند سازمان تعزیرات حکومتی و متولیان امور بهداشتی نیز باید حضور تاثیرگذاری داشته باشند و با متخلفین از قوانین صنفی و یا اماکن صنفی که دستورالعمل های بهداشتی را جدی نمی گیرند برخورد قاطع داشته باشند.

استاندار هرمزگان با اشاره به پیش بینی اولیه 540تن مرغ برای ماه رمضان ،پس از مشورت با اعضای ستاد تنظیم بازار ،دستور داد سهمیه یاد شده به یکهزار تن افزایش یابد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این نشست با تشریح تدابیر اندیشیده شده در قالب طرح ضیافت از توزیع 180تن گوشت قرمز داخلی و وارداتی در فروشگاه های پیش بینی شده با نرخ مصوب خبر داد.

خلیل قاسمی قیمت هرکیلوگرم گوشت قرمز وارداتی در ایام رمضان را 169هزار ریال و قیمت هرکیلوگرم گوشت قرمز داخلی را 159هزار ریال اعلام کرد.

به گفته وی 900تن شکر نیز برای توزیع با نرخ هرکیلوگرم 21هزار ریال و 800 تن برنج اروگوئه با نرخ هرکیلوگرم 26هزار ریال ، ذخیره سازی شده است.

قیمت هرکیلوگرم مرغ توزیعی در این شبکه نیز در ایام ماه رمضان 59هزار ریال تعیین شده است.ک/3

7192/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا