گوناگون

کاهش سرقت، نتیجه حضور هوشمندانه پلیس دره شهر

81221372 5795781

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «جهانگیر زارعی» در این باره اظهار کرد: با اجرای طرح های پیشگیرانه و گشت زنی های هدفمند، شاهد کاهش وقوع سرقت ها در این شهرستان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ سازی و آموزش همگانی می تواند بر میزان وقوع جرائم اثر گذار باشد ، یادآور شد: توجه قشرهای مختلف مردم به هشدارهای پلیسی یک ضرورت جدی است، چرا که این موضوع در کاهش میزان وقوع جرم تاثیر غیرقابل انکاری دارد.

فرمانده ناجای دره شهر بیان کرد: تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در پیشگیری از وقوع جرم تاثیر بسزایی داشته اما مردم نیز باید از اموال خود مراقبت کنند تا شاهد امنیت مطلوب و کاهش انواع جرائم باشیم.

زارعی افزود: امسال تاکنون با پیش بینی و اجرای طرح های مختلف و برخورد قاطع با مجرمان ضمن افزایش احساس امنیت ، زمینه وقوع جرم سرقت که تأثیر منفی بسیاری بر اذهان عمومی دارد نیز کاهش یافته است.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از عموم شهروندان خواست با اجرای امر به معروف و نهی از منکر ، همکاری لازم را با پلیس در راستای برقراری هرچه بیشتر و بهتر نظم و امنیت در شهرستان داشته باشند. ک/1

7173/540

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا