گوناگون

کاهش 11 درصدی سرقت‎‎های مهم در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: جرائم سرقت استان در سال‏‏‌جاری یک درصدی و جرائم سرقتهای مهم استان 11 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، سرهنگ ایرج کاکاوند در جمع خبرنگاران از افزایش بیش از 2 درصدی کشف سرقت‏‏های اتفاق افتاده در استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد، با تلاش نیروی انتظامی استان تا پایان سال کاهش میزان سرقت و افزایش کشفیات در این بخش باشیم.

این مسئول انتظامی استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در بحث جرائم مواد مخدر، در سال جاری شاهد افزایش چهار درصدی کشف انواع مواد مخدر و نیز افزایش چهار درصدی دستگیرشدگان در رابطه با این جرائم در استان بوده‎‎ایم.

کاکاوند با اشاره به طرح‎‎های پلیس در رابطه با ایجاد امنیت بیشتر در استان، به اجرای طرح پاکسازی در مناطق آلوده استان اشاره کرد و گفت: اجرای این امر از محلات آلوده مرکز استان، آغاز شده و تا پایان سال در دیگر شهرستان‎‎های استان نیز اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی کشف جرائم سایبری در استان، از پیش دستی پلیس فتای استان در مورد کشف یک مورد کلاهبرداری از 30 فقره اطلاعات بانکی در یکی از کافی‎‎نت‎‎های استان و دستگیری متهم پرونده‌ای که قصد سرقت اینترنتی از 120 فقره اطلاعات بانکی مشتریان را داشت، خبر داد.

کاکاوند بیان کرد: نیروی انتظامی استان در سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در کشف سلاح و مهمات با رشد 54 درصدی مواجه بوده است و در بحث برخورد با واحدهای صنفی متخلف به ویژه کافی‏‏‌شاپ‏‏ها و قهوه‎‎خانه‎‎ها نیز شاهد افزایش 120 درصدی برخوردها بوده است.

وی همچنین از افزایش 55 درصدی دستگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در استان در سال جاری خبر داد.

فرمانده انتظامی استان به دریافت بیش از 154 هزار تماس شهروندان از طریق شماره تلفن 110 فوریت‎‎های پلیسی نیز اشاره کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا