گوناگون

کشف 6 میلیون لیتر گازوییل قاچاق در شرق استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز پنجشنبه و همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی، سردار سیروس فتحی فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران به همراه معاونت های خود با حضور در بیت امام جمعه ورامین با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی دیدار کرد.

امام جمعه ورامین در این دیدار با اشاره به تأثیرات راه اندازی نیروی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: استقرار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران بسیاری از خواسته های مردم منطقه، در جهت ارتقای سطح امنیت عمومی را برآورده کرد.

آیت الله سید مرتضی محمودی افزود: تا پیش از استقرار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، روزانه صدها سفر از این منطقه به سمت تهران برای انجام امور اداری صورت می گرفت که با استقرار این فرماندهی و معاونت های مربوطه، این موضوع با کاهش بسیار محسوسی مواجه شد.

وی ادامه داد: عملکرد نیروی انتظامی شرق استان تهران میزان توقعات مردم در زمینه ارتقای سطح امنیت و نظم عمومی را افزایش داده که این نشان دهنده تلاش شبانه روزی پلیس برای ایجاد آرامش و امنیت در میان مردم است

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین  سپس ضمن انتقاد از وضعیت حجاب در جامعه بیان داشت: از زحمات نیروی انتظامی در این مورد باید تشکر  و قدردانی کرد اما یک دست صدا ندارد و باید تمام نهادها، وزارتخانه ها و خود مردم پای کار بیایند و در این زمینه کار فرهنگی نیز صورت گیرد

امام جمعه ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک دهه امامت و ولایت وتأکید کرد: اگر غدیر نبود اسلام هم تداوم نداشت و گویی هیچ دین آسمانی نیامده بود و خوشحالیم که هفته نیروی انتظامی با دهه ولایت مقارن شد و امیدوارم بتوانیم در این زمینه هم از فرهنگ غدیر بهره‌برداری کنیم.

در ابتدای این دیدار سردار سیروس فتحی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار داشت: این فرماندهی حدود 7 هزار کیلومتر مربع را مدیریت می کند که شامل 7 شهرستان فیروزکوه،دماوند و پردیس پاکدشت، قرچک، پیشوا و ورامین است

فتحی ضمن ارائه آماری از کشفیات فرماندهی انتظامی ویژه شرق بیان کرد: نسبت به سال گذشته بیش از 33% افزایش کشف سرقت ،102% افزایش کشف سوخت قاچاق، بیش از 6 میلیون لیتر گازوئیل، افزایش 45% کشف سلاح گرم، افزایش 20% کشف مواد مخدر به نام نیروی انتظامی شرق استان تهران ثبت شده است.

وی گفت: برخورد پلیس با مجرمین با قاطعیت و تحکم و با مردم با رافت و مهربانی است زیر مردم ولی نعمت ما هستند و مسئولان مردم را دوست داشته و علاقه به خدمت رسانی دارند.

وی افزود: فرماندهی انتظامی ویژه شرق پس از 3 سال، مکانی برای استقرار خود فرماندهی که مورد تقاضای مردم بوده  را در نظر گرفته و به زودی ساخت ان آغاز می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا