گوناگون

کمبود امکانات در مسکن مهر گلبهار برطرف می شود

81210996 5777859

به گزارش ایرنا، ˈمحمد رضا اخوان عبداللهیانˈ روز یکشنبه در نشست مسوولان مرتبط با مسکن مهر شهر جدید گلبهار گفت: از 39 هزار و 758 واحد مسکن مهر گلبهار تاکنون 11 هزار و 370 واحد به بهره برداری رسیده و 17 هزار واحد در مرحله نازک کاری قرار دارند.

وی بیان کرد: ساخت حدود سه هزار واحد مسکونی مربوط به تعاونی های مسکن مهر در گلبهار راکد باقی مانده که عمدتا مربوط به تعاونی هاست.

وی اظهار کرد: به رغم بهره برداری از اغلب پروژه های مسکن مهر گلبهار هنوز مشکلات زیرساختی نظیر آب و برق ساکنین این منطقه را رنج می دهد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: شهر جدید گلبهار دارای 28 هزار انشعاب آب است که شرکت آب و فاضلاب استان اعتبار مورد نیاز برای پروژه ‎ های نیمه تمام آبرسانی به این منطقه را 100 میلیارد ریال اعلام کرده است.

وی با اشاره به کمبود آب در تابستان امسال گفت: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده برای رفع این مشکل پروانه بهره برداری از چهار حلقه چاه برای تامین آب شرب و بهداشتی شهر جدید گلبهار صادر شده است.

اخوان عبداللهیان افزود: برای برق رسانی به پروژه های مسکن مهر گلبهار نیز با کسری بودجه مواجه هستیم که باید اعتبارات آن در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر لزوم ساخت فضاهای آموزشی در گلبهار گفت: در راستای توسعه فضاهای آموزشی در شهر جدید گلبهار شش باب فضای آموزشی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و دو باب فضای آموزشی توسط شرکت عمران شهر جدید گلبهار در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه گاز رسانی واحدهای مسکن مهر گلبهار بر اساس برنامه از قبل تامین شده است، افزود: پروژه مخابراتی تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت گلبهار با ظرفیت چهار هزار خط در یک ماه آینده تکمیل و واگذاری آن به متقاضیان آغاز می شود.

وی گفت: در حال حاضر نیز تجهیزات تلفن ثابت (GSM ) سیم کارتی در محدوده مسکن مهر گلبهار در پنج نقطه شروع شده است.

دبیر شورای مسکن مهر خراسان رضوی تحویل پروژه های مسکن مهر در موعد مقرر به متقاضیان را از مهمترین دغدغه اداره راه و شهرسازی استان دانست.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری، همدلی و صمیمیت همه دستگاه های دخیل برای ارایه خدمت بیشتر به مردم گام برداشت.

اخوان عبداللهیان همچنین در پایان از آغاز بهره برداری از شش هزار واحد مسکن مهر شهر جدید گلبهار با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهریور ماه خبر داد.

7489/659

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا