گوناگون

گاز شهری به روستاهای شمیرانات می رسد

81223899 5800098

حسین طلا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید هفتگی از حوزه انتخاباتی شهرستان تهران گفت: امروز به همراه حسینیان مدیرعامل گاز منطقه ای استان تهران از طرح های گازرسانی بخش ˈرودبار قصرانˈ و ˈلواسانˈ از شهرستان شمیران بازدید به عمل آمد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به فعالیت های انجام شده و در دست اقدام، به نظر می رسد گازرسانی به روستاهای ˈایگلˈ، ˈباغ گلˈ وˈ آهارˈ از توابع شهرستان شمیرانات تا هفته دولت تکمیل شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای ˈنیک نام دهˈ، ˈبرگ جهانˈ، ˈایراقˈ، ˈایراˈ، ˈلواسان بزرگˈ و ˈچهارباغˈ نیز تا پایان سال تکمیل می شود.

وی با اشاره به بازدید روز گذشته با حضور شهردار منطقه 15، قائم مقام و معاونان وی از ˈمحله اتابک تهرانˈ اظهار کرد: در نشستی با حضور مسوولان منطقه 15، اعضای شورایاری محله و مسوولان سازمان نوسازی در مورد بررسی بافت فرسوده منطقه و همچنین مشکلات محله های نوسازی شده به بحث و گفت و گو انجام گرفت.

نماینده تهران به بازدید از شهرک امام حسین(ع) از توابع شهرستان اسلامشهراشاره کرد و گفت: در بازدید از این محل ( میان آباد سابق) به مشکلاتی از جمله راه های دسترسی به این شهرک بررسی و پیگیری های لازم انجام شود.

تهرام564/1699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا