گوناگون

گردهمایی اعضای خانه های جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که صبح امروز در تالار اجتماعات جمعیت هلال احمر ایرانشهر و با حضور بیش از 100 نفر از روسا و اعضای خانه های این جمعیت برگزار شد در خصوص برنامه های بشر دوستانه و نحوه ارائه خدمت رسانی بحث و گفتگو شد.

رئیس هلال احمر شهرستان ایرانشهر هدف از برگزاری این همایش را آموزش داوطلبان و آشنایی با روش های ارایه خدمات امدادی و بشر دوستانه عنوان کرد.

خان محمد بامری بیان داشت: یکی از محورهای این همایش فعال سازی خانه های داوطلب و آموزش های اولیه جهت ارایه خدمات مطلوب در زمان وقوع حوادث و بحران ها است.

وی بیان داشت: شهرستان ایرنشهر بعد از زاهدان بیشترین مکان ها را برای خانه داوطلبی در اختیار دارد و لذا از این ظرفیت باید در راستای ارتقای توان استان استفاده کرد.

نقش هلال احمر در فعالیت های بشر دوستانه قابل توجه است

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر نیز در دومین گردهمایی اعضای خانه های جمعیت هلال احمر اظهار داشت: نقش اعضای جمعیت هلال احمر علاوه بر خدمت رسانی در مواقع بحرانی و حوادث در کمک به محرومان جامعه نیز قابل توجه است.

نبی بخش داودی ابراز داشت: ایرانشهر با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در تعداد جمعیت جوان دارد لذا می طلبد تا برنامه ریزی وسیع تری برای آماده سازی و آموزش جوانان در موضوعات امداد و نجات در دستور کار خود قرار دهد.

وی بیان داشت: جمعیت هلال احمر علاوه بر اینکه در مواقع بروز حوادث طبیعی یار و مدد کار مردم است در مواقع غیر ضروری نیز به خانواده های بی سرپرست و کودکان یتیم نیز کمک می کند که بهتر است برای افزایش دامنه این اقدامات خیرخواهانه و بشر دوستانه پای افراد خیر نیز به این جمعیت باز شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا