گوناگون

اشرار مسلح یک مامور دیگر از مأموران نیروی انتظامی سراوان به شهادت رسانند

به گزارش خبرنگار مهر، اشرار مسلح صبح امروز در اقدامی با حمله به پاسگاه آسپیچ در حومه شهر سراوان منجر به شهادت یکی از درجه داران نیروی انتظامی با نام استوار پرویز کهخایی شدند و در جریان این درگیری یک سرباز وظیفه نیز مجروح شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با تایید خبر به شهادت رسیدن یک مامور انتظامی در آسپیچ سراوان اظهار داشت: جزئیات این حادثه در دست بررسی است.

سرهنگ رضا عمرانی در گفتگو با مهر بیان داشت: فرمانده نیروی انتظامی استان با جدیت در حال بررسی اقدامات شرارت بار اتفاق افتاده هستند و جزئیات حوادث رخ داده با صدور مجوز از طرف فرماندهی به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.

وی از بیان جزئیات بیشتر خودداری کرد و گفت: چگونگی به شهادت رسیدن این ماموران انتظامی در صبح امروز و سه نفر از پرسنل خدوم این نیرو در روز گذشته در دست بررسی است.

گفتنی است درویش نارویی فرماندار سراوان نیز با امتناع از تایید این خبر و ارائه هر گونه جزئیات در خصوص این حادثه در گفتگوی تلفنی با مهر بیان داشت: در این راستا اجازه مصاحبه ندارم.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و برگزاری مراسم مختلف که به همین مناسبت با حضور گروه های مردمی و اقشار مختلف جامعه با پلیس در سطح استان در حال برگزاری است اشرار مسلح  برای ایجاد اخلال در روند ایجاد امنیت بومی از شب گذشته با حمله به ماموران انتظامی در جنوب سیستان و بلوچستان سعی در بر هم زدن آرامش مردم دارند.

گفتنی است شب گذشته نیز سه مامور نیروی به نام های ستوان سوم آیت‌الله خانعلی‌پور، گروهبان یکم مرتضی مالکی ‌و سرباز وظیفه محمد رضا نظریانی از پاسگاه آسپیچ در حومه سراوان پس از دریافت درخواست کمک به قصد انجام وظیفه و خدمت رسانی به ماموریت اعزام شدند که در ده کیلومتری سراوان به صورت ناجوانمردانه ای در کمین اشرار مسلح گرفتار و به شهادت رسیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا