گوناگون

گره گشایی از کار مردم عبادت است/ 13 مصلای نیمه کاره در لرستان وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری لرستان با اشاره به برخی ویژگیهای مدیران در جامعه اسلامی اظهار داشت: یکی از رموز موفقیت در مدیریت الگوپذیری از الگوهای موفق مدیریت در تاریخ اسلام است.

وی با تاکید بر ضرورت الگوپذیری از روشها و سیره مدیریتی پیامبر گرامی اسلام(ص) و حضرت علی(ع) تصریح کرد: مدیران سالم، کارآمد و با کفایت بزرگترین نعمت برای یک جامعه محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه محبوبیت مسئولان در میان مردم برای آنها یک نعمت محسوب می شود، عنوان کرد: تلاش برای مردمداری و پیگیری برای رفع مسائل و مشکلات مردم از ضرورتها در این زمینه است.

وی یکی از لازمه های مدیران در راستای تحقق مردمداری را رعایت اخلاق و ادب دانست و بیان داشت: رعایت اخلاق و ادب و برخورد نیکو با مردم از بایسته های رفتاری یک مدیر در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه اخلاق و ادب ریشه در رحمت الهی دارد، افزود: رعایت اخلاق و مسئولیت پذیری موجب رفاه، عمران، آبادانی و حفظ وحدت در جامعه شده و نشانه شخصیت والای انسانی برگرفته از تعالیم دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر ضرورت گره گشایی از کار مردم عنوان کرد: آیا همین که به ما رئیس جمهور،  وزیر و یا مدیر گفته شود ولی مشکلات مردم را حل نکنیم سزوار است.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه گره گشایی از کار مردم عبادت است و اجر عظیمی به دنبال دارد، یادآور شد: گره گشایی و خدمت به مردم سبب به کارگیری ظرفیت ها و توانمندیها و جذب نیروهای توانمند می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برخی کمبودهای فرهنگی استان به ویژه در حوزه زیرساختها عنوان کرد: در حال حاضر 13 مصلای نیمه کاره در استان وجود دارد که برای تکمیل آنها نیازمند حمایت دولت هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: وجود پنج مدرسه علمیه نیمه کاره برادران، دو مدرسه علمیه نیمه کاره خواهران و کمبود 800 مسجد در استان از دیگر مشکلات در این حوزه است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه 500 مسجد استان نیمه کاره و یا نیازمند تعمیر هستند، افزود: انتظار می رود دولت عنایت خاصی برای تکمیل این زیرساختهای فرهنگی در استان داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبات دولت در سفر به لرستان بیان داشت: انتظار داریم که گروهی یا فردی برای پیگیری مصوبات در استان و تحقق وعده های داده شده تعیین شود تا شاهد تکرار مشکلات گذشته در زمینه اجرایی نشدن مصوبات نباشیم و این وعده ها عملیاتی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا