Mihanpostگوناگون

رئیس مجلس شورای اسلامی در اجتماع عزاداران حسینیه اعظم زنجان شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی لاریجانی که ظهر امروز جهت شرکت در آئین عزاداری مردم زنجان در حسینیه اعظم وارد این شهر شده بود، با حضور در میدان انقلاب این شهر در اجتماع عزاداران حسینیه زنجان شرکت کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضور در دسته عزاداری حسینی اعظم زنجان در گفتگو با خبرنگاران گفت: قیام امام حسین(ع) برای همه بشریت و همه انسان های آزادی خواه جهان که با ظلم مبارزه می کنند، مهم و دارای برنامه است.

علی لاریجانی افزود: قیام امام حسین(ع) یک قیام چند وجهی است و دارای ابعاد مختلفی است و آزادی و عدالت در این حوزه می باشد.

وی با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) برای همه انسان ها راه گشا و تعیین کننده مسیر است، ادامه داد: قیام امام حسین(ع) یک قیام فراگیر بود که همه ملت های جهان به این قیام توجه داشتند و از آن الگو گرفته اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی به اجتماع باشکوه حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و افزود: ندای وحدت و استکبارستیزی مسلمانان علیه استکبار است.

لاریجانی خاطر نشان کرد: کاری که در زنجان در زمینه دسته عزاداری حسینیه اعظم صورت می گیرد، کاری ابتکاری و جذاب است و نشانه اراده ملت مسلمان در مقابل استکبار و ظلم جهانی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا