گوناگون

امام جمعه موقت زنجان: خط و نشان کشیدن انگلیس برای ایران، پوچ است

امام جمعه موقت زنجان گفت: خط و نشان کشیدن انگلیس برای ایران، پوچ و واهی است، زیرا این کشور در همه مواردی که ادعا دارد، دارای سابقه ننگینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه زنجان، حجت‌الاسلام “حسن بیات” در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهارکرد: دنیا محل گذر و بازاری از بازارهای آخرت است و هر فردی به اندازه عمل خود از این بازار بهره‌برداری کرده و در مکان آخرت حاضر می‌شود و اعمال نیک بهترین توشه این بازار است.

وی با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، تصریح کرد: در این مجمع رئیس‌جمهور با جدیت از منافع کشور دفاع کرده و با تاکید بر اینکه ایران در پی تضییع حقوق دیگر جوامع نیست و فقط در راستای اجرای مسیر بندگی خدای متعال است و این حرف به مذاق دولت‌های استکبار خوش نیامد.

بیات افزود: نخست‌وزیر انگلیس در حوزه‌هایی برای ایران خط و نشان کشید و ایران را متهم به پاره‌ای از موارد کرد که خود این کشور سابقه ننگینی در انجام آن دارد و از هر کس جویای ریشه تروریست باشیم، بر حضور انگلیس در آن اذعان دارد.

امام جمعه موقت زنجان خاطرنشان کرد: روز عرفه از روزهای مهم در اسلام است و طبق روایات کسی که در شب‌های قدر مورد عفو و بخشش الهی واقع نشده است، این روز و شب فرصتی برای بخشش از سوی درگاه باری‌تعالی است.

وی با گرامی‌داشت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، تاکید کرد: به برکت حضور و فعالیت این نیروهای جان برکف، شاهد امنیت در جامعه هستیم و اشرار و فرصت‌طلبان جرأت فعالیت و ایجاد اختلال ندارند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا