گوناگون

امسال 300 میلیارد تومان به هیئتهای ورزشی روستایی اختصاص می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی عصر شنبه در نشست شورای ورزش استان بوشهر اظهار داشت: در سال گذشته 275 میلیارد تومان به هیئت های ورزشی استان بوشهر اختصاص یافته بود که امسال این رقم به 375 میلیارد تومان رسیده است و و ما ÷یشنهاد میکنیم به 450 میلیارد تومان برسد.

وی با بیان اینکه اعتبارات بخش عمرانی ورزشی در سال گذشته چهار میلیارد تومان برای استان بوشهر است افزود: تلاش داریم تا زمینه را برای توسعه زیرساخت های ورزشی در استان بوشهر فراهم سازیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه سهم هیئتهای ورزشی روستایی در سال جاری 300 میلیادر تومان است، ادامه داد: از این میزان هشت میلیارد تومان سهم استان بوشهر است و امیدواریم ورزش روستایی با این اعتبارات تکان بخورد.

وی با بیان اینکه توسعه اماکن ورزشی با توجه به کمبودهای اعتباری بسیار دشوار است ادامه داد: هر چند پول در بسیاری از موارد راهگشار است ولی توجه به منابع انسانی از اهمیت بیشتری برخوردار است و کشورهای توسعه یافته با استفاده از نیروی انسانی توانسته اند به موفقیت های بسیار خوبی دست یابند.

گودرزی بر لزوم فعال سازی بخش خصوصی در عرصه ورزش تاکید کرد و ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت های بالایی است که اگر بتوانیم آن را جذب کنیم می توانیم به موفقیت های بالایی برسد.

وی همچنین بر لزوم توجه به ورزش بانوان تاکید کرد و ادامه داد: به نوعی در حق ورزش بانوان ظلم شده است و باید این حق بانوان استیفا شود و حق آنها که 50 درصد جمعیت را شامل می شود به آنها داده شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین خواستار اجرای برنامه های شورای راهبردی ورزش در استان شد و افزود: تلاش برای حضور نواب رئیس بانوان در هیئت های ورزشی در سطح استان ها را نیز مطرح و پیگیری می کنیم.

وی همچنین بر لزوم توسعه ورزش همگانی استان تاکید کرد و افزود: نگاه ما یک نگاه سراسری به مقوله ورزش است و باید یک نگاه متوازن به عرصه ورزش داشته باشیم.

گودرزی با تاکید بر اینکه باید ورزش را به سمت ورزش همگانی سوق دهیم، تاکید کرد: سیاست گذاران ورزش در استان ها نیز باید در این عرصه تلاش کنند.

وی تصریح کرد: رویکرد کلان و عمومی این است و دیدگاه مقام معظم رهبری نیز به همین توسعه ورزش است و باید تلاش کنیم تا آحاد مردم به ورزش بپردازند و با این رویکرد قهرمانی هم محقق می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا