گوناگون

بانک مسکن ابرکوه هشت میلیارد ریال مطالبات معوقه از مسکن مهر دارد

81238985 5825695

به گزارش ایرنا، ˈعلی احمدیانˈ روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان ابرکوه افزود: در این شهرستان یکهزار و 600 فقره تسهیلات مسکن مهر پرداخت شده است و با توجه به اینکه طرح ها در ابرکوه بصورت تعاونی بوده زودتر به نتیجه رسیده است.

وی اظهار کرد: برای اینکه مردم دچار مشکل نشوند و بانک هم بتواند مطالبات خود را وصول کند، با افرادی که حداقل سه قسط معوقه دارند فرصت داده می شود تادر اسرع وقت نسبت به بدهی خود اقدام کنند.

حمید رضا چاکرالحسینی رئیس بنیاد مسکن ابرکوه نیز در این جلسه گفت: شرکت تعاونی کوثر ابرکوه، دارای 211 عضو است که تاکنون برای هیچ یک از پرونده های آن پایان کار صادر نکرده و عدم داشتن پایان کار مانع صدور سند ثبت اسناد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد نیز در این جلسه گفت: سایت مسکن مهر ابرکوه که یکهزار و 201 واحد مسکونی درآن ساخته شده به عنوان یک مجموعه گردشگری محسوب می شود.

علیرضا قربانیان خاطرنشان کرد: سایت مسکن مهر ابرکوه در مقایسه با واحدهای احداثی گسترده در سطح کشور، بزرگترین سایت ویلایی است.

وی ادامه داد: دستگاه های خدمات رسان، همچنان خدمت رسانی را به مناطق مسکن مهر ادامه دهند و بانک مسکن نیز همکاری لازم را با متولیان مسکن مهر داشته باشد.

شهرستان ابرکوه در 140کیلومتری غرب یزد واقع است. ک2

7539/616

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا