گوناگون

حمایت از سرمایه گذاری لازمه توسعه استان اردبیل است

81190626 5742410

محمدباقر بهشتی روز شنبه در جلسه راه اندازی کانون توسعه شهرستان نمین افزود: نعمت های فراوان خدادادی در بخش معادن ، بالا بودن متوسط بارندگی از سطح کشور ، وجود تنوع آب و هوایی ، مرغوبیت خاک و جنگل های بی بدیل و مراتع بکر از جمله ظرفیت های بالای استان برای دستیابی به توسعه است.

وی از تلاش برای برگزاری همایش توسعه استان در آینده نزدیک خبر داد و خواستار اقدام مشابه در شهرستان نمین برای شناسایی استعدادها و پتانسیل های بالقوه منطقه با استفاده از نظارت نخبگان و صاحبنظران شهرستان و تبدیل آن به ظرفیت های بالفعل شد.

بهشتی با بیان این که تنها استفاده از منابع دولتی نمی تواند کشور و استان ما را به جایی برساند، گفت: استانداری اردبیل با تمام توان برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و رفع نقایص و مشکلات واحدهای تولیدی تلاش می کند.

وی هدف از راه اندازی کانون توسعه در شهرستان های استان را گردآوری نخبگان و صاحبنظران منطقه در این کانون برای تدوین برنامه و جذب سرمایه گذاران و پیدا کردن راه های توسعه منطقه ذکر کرد.

به گزارش ایرنا ، فرماندار نمین هم در این جلسه به ظرفیت ها و توانمندی های این شهرستان در ابعاد مختلف فرهنگی ، گردشگری ، تولیدی و صنعتی اشاره کرد و گفت: کانون توسعه شهرستان نمین یکی از موثرترین و کارسازترین کانون های استان خواهد بود.

سیدمهدی جوادی ایجاد بازارچه مرزی و راه اندازی گمرک میناباد را یکی از خواسته های جدی اهالی شهرستان دانست.

وی با بیان این که ایجاد این گمرک می تواند شهرستان نمین را از بن بست اقتصادی خارج کند، خواستار توجه و پیگیری مسوولان استانی در این زمینه شد.

7120/594/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا