گوناگون

رسانه های استان بوشهر از درج نظرات غیراصولی پرهیز کنند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش پورسعید عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: سایت های خبری و سایر رسانه ها در منتشر نمودن اخبار انتظامی و حوادث دقت کنند و از انتشار اخبار پیش از کارشناسی موضوع توسط دستگاه های مربوطه بپرهیز کنند، چونکه در ابتکار عمل پلیس را در مقابل متهمان اخلال ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه هدف سایت های خبری استان بوشهر انتشار سریع اخبار است، ولی در منتشر کردن خبرهایی که بار انتظامی و امنیتی دارد دقت عمل داشته باشند و زمینه ایجاد احساس ناامنی را در جامعه گسترش ندهند.

ایجاد فضای ناامنی در جامعه از خود ناامنی بدتر است

رییس پلیس فتا استان بوشهر با اشاره به اینکه احساس ناامنی در جامعه از خود ناامنی بدتر است، خاطرنشان کرد: سایت های خبری در انتشار و فعال نمودن کامنت ها و نظرات خوانندگان دقت و کارشناسی ویژه ای داشته باشند تا هتک حرمت به اشخاص صورت نپذیرد و بار حقوقی هم برای مدیران مسئول سایت های خبری ایجاد نشود.

پورسعید با بیان اینکه رسانه ها و سایت های خبری یکی از عوامل موثر ایجاد امنیت در جامعه هستند، گفت: همین امنیت روانی که اکنون در فضای مجازی استان بوشهر به چشم می خورد، مرهون عملکرد و نگاه دلسوزانه و مسئولانه مدیران و خبرنگاران رسانه های استان است که امیدوایم تداوم داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا