گوناگون

سرانه فضای سبز بوشهر کمتر از نصف میانگین کشوری است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آزاد شهرکی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید استاندار از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه 10 روز از اجرای کلنگ زنی 9 پروژه شهرداری بوشهر می گذرد پیش بینی نمی‌کردیم که روند ساخت و بهسازی این پروژه ها با این سرعت پیش رود.

وی با بیان اینکه نیت شهرداری و دیگر مدیران شهری خدمت به مردم است، تصریح کرد: عزم جدی همکاران من در شهرداری به منظور رفاه مردم و شهروندان و رضایت این عزیزان دو عاملی بود که به روند سرعت بخشی پروژه ها جامعه عمل پوشاند.

آزادشهرکی با بیان اینکه در تاریخ‌های مقرر شده ساخت و بهسازی پروژه‌ها به اتمام می رسد، اظهار داشت: با عزمی که در همکاران می بینم روند رو به رشدی حاصل شده و امید دارم در تاریخ های پیش بینی شده این پروژه‌ها به اتمام برسد.

شهردار بوشهر با بیان اینکه استاندار بوشهر روند پروژه‌ها را مطلوب دانست و خاطر نشان کرد: استاندار بوشهر از نزدیک با فعالیت های شهرداری آشنا شده و اظهار داشتند که این پروژه ها با همین سرعت روند ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است عصر امروز مصطفی سالاری استاندار بوشهر همراه با معاونین خود و مدیران استان از پروژه های در دست اقدام شهرداری که کلنگ خورده بود بازدید کرد و از نزدیک در جریان ساخت و بهسازی پروژه ها قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا