گوناگون

عملکرد تیم ملی برابر ترینیداد مردم را نسبت به بازی با نیجریه امیدوار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، قاسم حدادی فر در خصوص اردوهای آماده سازی تیم ملی پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی گفت: در سه ماه اخیر، 2 اردوی خیلی خوب برگزار شد که به اعتقادم بهترین تمرینات زندگی ورزشی من و بسیاری از بازیکنان بود. همچنین این اردوی آخرمان در برزیل که منتهی به جام جهانی است، بیش از پیش همه تلاشمان را انجام دادیم تا این اردو مثمر ثمرتر از اردوهای قبلی برگزار شود و بتوانیم در سه مسابقه پیش و رویمان از فوتبال ایران آبروداری کنیم.

وی درباره بازی دوستانه مقابل ترینیداد و توباگو خاطرنشان کرد: در بازی با ترینیداد و توباگو 20 دقیقه بازی کردم. به نظر من بچه ها عالی بازی کردند و در کل شاهد این بودیم که تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. بازی با تیم ملی ترینیدادبه همه این امیدواری را داد که می توانیم مقابل تیم های هم گروه مان نتیجه خوبی کسب کنیم. بازی با ترینیداد و توباگو  تا جایی که شنیده ام خیلی شبیه به نیجریه است اما بدون شک نیجریه تیم قوی تری است. در واقع این بازی خیلی به ما روحیه داد و همینطور مردم را نسبت به بازی مقابل نیجریه امیدوار کرد.

حدادی فر در پاسخ به این سوال که بازی های جام جهانی را چگونه ارزیابی می کند، تصریح کرد: به هر حال در این مسابقات هر تیمی که تمرکز و قدرت بیشتری داشته باشد موفق تر ظاهر می شود.  ما هم در این مدت همه تلاشمان را کردیم تا خصوصا در دیدار اولمان مقابل نیجریه که برای ما مهم ترین بازی جام جهانی است نتیجه مورد نظر را بدست آوریم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: زمان بازی‌ها بسیار نزدیک است و از همه می خواهیم کادر فنی و بازیکنان را حمایت کنند تا بتوانیم با روحیه بالا حضور خوبی در جام جهانی داشته باشیم ضمن اینکه از مردم می خواهم که برای موفقیت تیم ملی دعا کنند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا