گوناگون

غدیر، عید ولایت و اکمال دین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد لاکانی عصر یکشنبه در نشست غدیر و سبک زندگی اسلامی افزود: ایادی استکبار به جهت ترس از قدرت اسلام نهایت تلاش خود را برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان به کار می برند پس وظیفه همه مسلمانان جهان است با هوشیاری کامل این توطئه خطرناک را خنثی کنند.

وی همچنین اظهارداشت: رکن جامعه اسلامی ولایت فقیه است که استمرار نبوت پیامبر اعظم (ص) محسوب می شود.

مدیر حوزه های علمیه گیلان با اشاره به اینکه امروز ولایت فقیه پرتوی از پیام غدیر است، گفت: این پیام باید به درستی منتقل شود زیرا ولایت عامل بقا و استمرار اسلام به شمار می رود.

وی افزود: وجود ولی فقیه در راس امور  موجب شده است تا امنیت کامل در سراسر کشور ایران اسلامی حاکم شود و در حوزه های مختلف همگان شاهد پیشرفت های شگرفی باشند.

لاکانی تاکید کرد: دشمنان به اشکال و با توطئه های مختلف تلاش می کنند محبت اهل بیت (ع) و نعمت ولایت را در جامعه کم رنگ کنند بنابراین باید با بصیرت و درک صحیح این توطئه ها را خنثی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه سیره زندگانی ائمه اطهار (ع) الگوی کاملی از انسانیت، کمال، فضیلت و ارزش های متعالی است، افزود: تمامی آحاد جامعه اسلامی باید از زندگی ائمه اطهار علیه السلام درس بگیرند.

مدیر حوزه های علمیه گیلان اذعان داشت: در مسئله ولایت فقیه و غدیر باید هم به ظواهر و هم به محتوا پرداخت زیرا دنیای امروز تشنه حقیقت غدیر است.

وی در ادامه با بیان اینکه عید غدیر عید حکومت دینی و سیاست دینی است، یادآورشد: پیام غدیر این است که حکومت در جهان‌ بینی اسلامی یک موضوع دینی، یک امر معنوی و اسلامی است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا