گوناگون

فابيان: ايران از تمام اشتباه‌هاي ما امتياز ساخت

فابيان بريزيگا پاسور تيم ملي واليبال لهستان پس از دومين شکست برابر ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد: حرفي براي گفتن ندارم. پس از بازي نخست نيز گفته بودم بايد سعي کنيم براي بازي دوم آماده شويم. در واليبال هر چه هست در ميدان مسابقه است اما ما امروز نتوانستيم آنچه لازم است را انجام دهيم اما امروز نتوانستيم آنچنان که بايد باشيم. همان اشتباه‌ها را تکرار کرديم و حريف آماده ما از آن‌ها استفاده کرد و برنده شد.

بازيکن شماره 11 لهستان در پاسخ به اين سوال که امروز فاصله نزديک‌تر بود چرا در لحظه‌هاي حساس تيم‌شان با يک افت شديد مواجه مي‌شد، بيان کرد: ما براي بازي دوم آماده بوديم نسبت به ديدار قبلي نيز بهتر کار کرديم اما باز هم نتوانستيم آن اشتباه‌هاي جزئي که در نتيجه تاثير داشت را تکرار نکنيم. اين اشتباه‌ها دقيقا همان موقعيت‌هايي بود که بازيکنان ايران بدون نقص آن‌ها را به امتياز تبديل مي‌کردند. به هر حال اين مسابقه نيز تمام شد و ما نتيجه را واگذار کرديم. شايد خوب باشد که بگويم همين که نسبت به بازي اول بهتر بوديم، يک رشد محسوب مي‌شود.

بهترين پاسور ليگ جهاني در پاسخ به سوال ديگر ايسنا مبني بر اينکه در اين بازي درگيري بين بازيکنان نيز بيشتر بود دليل آن چه بود، تصريح کرد: در اين مسابقه فاصله امتيازي کم بود. همين حساسيت را بالا برد. هر امتياز مي‌توانست در پيروزي يک ست تاثيرگذار باشد و همين حساسيت کار را بالا مي‌برد. در هر حال به ايران تبريک مي‌گويم دو برد شيرين کسب کردند و صعود کردند.

پاسور تيم ملي لهستان در پايان در پاسخ به سوال ايسنا مبني بر اينکه آيا قبول دارد جو سالن هم در اين نتايج تاثيرگذار بود بيان کرد: بالاخره مطمئنا با حمايت اين همه تماشاگر، بازيکنان ايران انگيزه مي‌گيرند و نمي‌خواهند آن‌ها با ناراحتي سالن را ترک کنند همين يک نيروي مضاعف براي تيم ايران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا