گوناگون

فضاهای ورزشی استان زنجان به صورت عادلانه توزیع نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید ارسلان حسینی ظهر شنبه در نشست مطبوعاتی با بیان اینکه در حال حاضر استان زنجان به لحاظ فضای ورزشی دارای جایگاه مطلوبی در کشور است افزود: به جز ساختمان موزه ورزش استان، هیچ پروژه جدیدی اجرا نمی‌شود.

وی با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان ادامه داد: همه تلاش ما برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است تا با این رویکرد بتوانیم کماکان شاهد جایگاه ویژه زنجان در خصوص میزبانی رقابت‌های مختلف باشیم .

حسینی از ایجاد فضای ورزشی مناسب و اختصاصی برای بانوان در شهرستانهای استان خبر داد و  افزود: با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته تمام شهرستانهای استان فضای اختصاصی برای بانوان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با انتقاد از رفتار یک سرمایه گذار بخش خصوصی که قول اسپانسری تعدادی از تیم های ورزشی را داده بود افزود: قرار بود یک سرمایه گذار بخش خصوصی نسبت به حمایت مالی از چند تیم ورزشی اقدام کند ولی این فرد از این اقدام خودداری کرد.

حسینی از تعیین تکلیف حامی مالی تیم شهید شهبازی زنجان در رقابت‌های لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود:  تیم واترپلو شهید شهبازی زنجان قرار بود توسط بخش خصوصی حمایت شود ولی  متأسفانه این مهم به دلایلی محقق نشد اما با رایزنی‌های صورت گرفته، حامی جدید این تیم که قرار است در جام باشگاه‌های آسیا حضور یابد تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با تقدیر از تعامل سازنده و تاثیرگذار اعضای شورای شهر و شهردار زنجان در خصوص حمایت از تیم فوتبال شهرداری زنجان گفت: برای تیم لیگ دسته دومی فوتبال شورای شهر و شهرداری به عنوان اسپانسر ورود پیدا کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه باید عدم استقبال بخش صنعت استان در حمایت از ورزش باید آسیب شناسی شود بر لزوم وورد بخش خصوصی قوی و معتبر به حمایت از رورزش استان تاکید کرد و افزود:  زمانی باید به لیگ حرفه‌ای ورود پیدا کنیم که شرایط حضورمان بر مبنای شاخص‌های حرفه‌ای باشد.

حسینی با بیان اینکه  عدم حمایت صنایع مستقر در استان از ورزش  یکی از دغدغه‌های اصلی ورزش زنجان افزود: زمانی که شاهد فعالیت واحدهای صنعتی بزرگ و قوی در استان هستیمانتظار داریم حمایت خوبی از سوی این صنایع متوجه ورزش استان شود ولی به رغم تلاش های صورت گرفته  این امر هنوز  محقق نشده است.

وی ادامه داد: اگر بدون مطالعه و از روی احساس بخواهیم در حوزه ورزش حرفه‌ای ورود پیدا کنیم، نه تنها منجر به سرخوردگی قهرمانان شدهبلکه ورزش زنجان نیز زیر سئوال می‌رود به همین خاطر باید ابتدا به ساکن شرایط را برای حضور در ورزش حرفه‌ای فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان موفقیت ورزشکاران زنجانی را در رقابتهای آسیایی اینچوان کره جنوبی یادآور شد و افزود: ورزشکاران زنجانی اعزامی به رقابتهای آسیایی اینچئون سهمی مهم و تاثیرگذار در موفقیت کاروان ورزشی ایران داشتند.

حسینی از تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی در زنجان خبر داد و گفت: خوشبختانه عملکرد ورزشکاران اعزامی از زنجان به بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی مطلوب بود و به همین دلیل بعد از سفر رئیس جمهور به استان زنجان ستاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را برای برنامه ریزی حضور ورزشکاران زنجانی  در این رقابت‌ها تشکیل خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا