گوناگون

قانون جديد نقل و انتقالات مشکل‌ساز است

غلامرضا سمندر مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز در خصوص آکادمي فوتبال پايه اين باشگاه در گفت‌وگو با راديو ورزش گفت: ما از پيشکسوتان فوتبال آذربايجان دعوت به همکاري کرديم تا در آکادمي به ما کمک کند و الان هم مدير آکادمي باشگاه ما سلامي است که در سطح ملي مربيگري کرده است. فکر مي‌کنم حداکثر تا سه سال آينده بتوانيم از خروجي تيم‌هاي پايه‌مان در تيم بزرگسال استفاده کنيم.

وي در مورد قانون استفاده از بازيکنان زير 23 سال در ليگ امسال گفت: با اين وضعيت فکر مي‌کنم بعضي از تيم‌ها دچار مشکل شوند اما فکر مي‌کنم در آينده وضعيت بهتر مي‌شود اما امسال حتما بعضي تيم‌ها دچار مشکل خواهند شد. طبق قانون امسال بايد از 18 بازيکن بزرگسال استفاده کنيم و اين درحالي است که سال گذشته 21 بازيکن بزرگسال داشتيم و با اين وضعيت بايد حداقل 7 نفر را از ليست خارج کنيم و اگر نقل وانتقالات را هم در نظر بگيريم اين تعداد تا 13 نفر هم مي‌رود.

سمندر افزود: به همين دليل فکر مي‌کنم دچار مشکل شويم اما قطعنا در سال‌هاي آينده وضعيت بهتر خواهد شد و ما هم به بازيکنان جوانمان اعتماد مي‌کنيم و در حال حاضر به سراغ بازيکنان زير 23 سال و اميد مي‌رويم. مطمئن هستم که در سال‌هاي آينده وضعيت بهتر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا