گوناگون

مسوولان برای رسیدن به اهداف مختلف همراه جوانان باشند

81194821 5749996

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: جوانان سرمایه های عظیمی برای نظام اسلامی محسوب می شوند و همواره در تمام عرصه ها و شرایط حضور پر رنگ و تاثیرگذاری داشته اند.

وی با بیان اینکه توجه به ظرفیت بالای جوانان در جامعه همواره از تاکیدات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است، بر لزوم تعمیق ارزشهای معنوی در میان جوانان تاکید کرد.

حجت الاسلام خاتمی به تلاش دشمنان برای تضعیف معنویت در این قشر فعال و موثر جامعه اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی مجدانه برای حفظ روحیه استقلال طلبی و خودکفایی در جوانان شد.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان، گفت: دشمنان به خوبی می دانند تا زمانی که ایمان و عقیده در قلب جوانان ایرانی وجود دارد، نمی توانند کوچکترین تعرضی به وجبی از خاک جمهوری اسلامی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از این رو مخالفان نظام اسلامی و در راس آن استکبار جهانی امروز در تلاش برای تضعیف این قدرت بی پایان در جوانان ایرانی با بهره گیری از ابزارهای رسانه ای مختلف هستند.

حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و حساب شده زمینه بهره گیری از توان و خلاقیت جوانان نخبه ایران زمین را فراهم کرد تا دشمنان فرصت دست درازی به این منبع عظیم فکر و اندیشه را نداشته باشند.

7319/596

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا