گوناگون

چهار واژگونی خودرو در جاده‌های سمنان در یک روز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از امدادرسانی نیروهای هلال احمر به چهار حادثه واژگونی در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، حسن شکراللهی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در کیلومتر 25 محور میامی- سبزوار، یک دستگاه خودروی سمند واژگون شد که بر اثر این حادثه، یک نفر در دم جان باخت و چهار نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: امدادگران هلال احمر پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، آنها را برای انتقال به عوامل اورژانس تحویل دادند.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان افزود: در حادثه دیگری که در کیلومتر 32 محور سرخه – آرادان رخ داد، یک دستگاه خودروی پژو 206 واژگون شد که بر اثر آن دو نفر مصدوم شدند و یک نفر به صورت سرپایی مداوا شد و یک نفر دیگر پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان انتقال یافت.

شکراللهی هم‌چنین اضافه کرد: در حادثه سوم که در کیلومتر 48 محور تهران – ایوانکی به وقوع پیوست، یک دستگاه خودروی پراید از جاده منحرف شد که پنج نفر مصدوم و چهار نفر از آنها برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: در حادثه بعد که در کیلومتر 18 محور میامی- سبزوار اتفاق افتاد، یک دستگاه پراید واژگون شد که پنج نفر سرنشین مصدوم آن با کمک و همیاری اورژانس و هلال احمر به بیمارستان انتقال یافتند.

شکراللهی گفت: در این امدادرسانی‌ها، چهار تیم عملیاتی متشکل از 12 امدادگر و نجاتگر به همراه چهار دستگاه آمبولانس حضور داشتند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا