گوناگون

کسب رتبه دوم کشوری مبارزه با قاچاق کالا توسط پلیس فارس

81160791 5689440

به گزارش ایرنا،سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان یکشنبه در جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تشریح اقدامات پلیس در زمینه کشف کالای قاچاق در این استان طی سال گذشته پرداخت و افزود: در سال گذشته کشفیات سوخت 104درصد، تجهیزات دریافت ماهواره 60 درصد، احشام 284 درصد، خودروهای حامل قاچاق کالا 60درصد، کالاهای دخانی 36درصد، احشام 284درصد افزایش داشته است.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این مدت را بیش از 567 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: فارس در زمینه قاچاق کالا استان دوم کشور است.

این مقام مسوول از برخورد جدی با قاچاقچیان خبر داد و افزود: در سال جاری یکی از موضوعات اساسی و قابل پیگیری راه اندازی ایستگاه مبارزه با قاچاق کالا است که باید به صورت اساسی پیگیری شود.

سردار سجادیان از راه اندازی بانک اطلاعاتی پیرامون قاچاق کالا در پلیس آگاهی استان فارس خبرداد و افزود: پلیس آگاهی باید به این موضوع توجه کرده و هرچه سری عتر نسبت به راه اندازی آن اقدام نماید.

رییس کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنین از برخورد پلیس آگاهی با عرضه کنندگان سوخت خارج از شبکه خبرداد و بیان کرد: این موضوع نیز باید به صورت جد توسط پلیس آگاهی پیگیری تا شاهد برخوردهای مناسبی در این حوزه باشیم.

سجادی افزود: تشکیل کارگروه مبارزه با توزیع کنندگان داروهای قاچاق، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری نیز باید توسط پلیس آگاهی پیگیری و نسبت به راه اندازی سریع این کارگروه ها اقدام شود.

وی از کنترل جایگاه های سوخت از سوی عوامل پلیس خبرداد و بیان کرد: پلیس باید نسبت به کنترل جایگاه های سوخت اقدام و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی ، نسبت به برخورد با افراد خاطی اقدام نماید.

این مقام مسوول در خصوص ساماندهی مغازه های خیابان انوری اظهار کرد: پلیس برای برخورد با عرضه کنندگان کالاهای غیرمجاز در خیابان انوری طرح هایی را در دستور کار قرار داده و نسبت به برخورد با این افراد خاطی اقدام خواهد کرد.ک/2

7374/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا