گوناگون

کشتی گیران قم در جام بین المللی شاهد به روی تشک می‌روند

محسن حلوایی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: بعد از تجربه کردن حضور در مسابقات بین المللی جام پیروزی در کشور ترکیه، رقابت های بین المللی جام فدراسیون کشتی آذربایجان در باکو، جام بین المللی رومی کیدز در ترکیه و جام بین المللی کودک در ایران، اکنون یک جام بین المللی دیگر در انتظار کشتی گیران مستعد و توانمند قمی قرار دارد.

وی ادامه داد: کسب مدال‌های رنگارنگ از مسابقات برون مرزی و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور در سال های اخیر موجب شده است تا قم در بین استان‌های فعال در این رشته به جایگاه ویژه‌ای دست یابد و یکی از اهداف ما این است که همچنان در سال جاری نیز به موفقیت های کشتی قم ادامه بدهیم.

حلوایی بیان کرد: ما امسال در تمام رده‌های سنی اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی‌های تیم‌های ملی خواهیم اشت و در جدیدترین اعزام در رشته کشتی آزاد و فرنگی، کشتی گیران قم را به رقابت های بین المللی جام شاهد اعزام می کنیم، رقابت هایی که روزهای هجدهم و نوزدهم اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه کشتی‌گیران قمی حضور موفقی در مسابقات کشتی فرنگی بین المللی روز جهانی کودک داشتند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، رقابت‌های جام کودک در رده سنی نوجوانان با حضور کشتی گیران مطرح داخلی و خارجی به انجام رسید و سه مدال رهاورد کشتی گیران خوب و شایسته استان قم از این مسابقات بود.

وی ابراز داشت: در پایان رقابت های بین المللی جام کودک در تهران کشتی‌گیران اوزان 42 و 63 کیلوگرم چهره پرفروغی داشتند و در سالن شهدای هفتم تیر تهران با تمام قدرت با حریفان خود پیکار کردند و در پایان علیرضا نجاتی در وزن 42 کیلوگرم اولین مدال طلا را برای قم به دست آورد.

حلوایی خاطرنشان کرد: همچنین در وزن 42 کیلوگرم محمدجواد رضایی یک مدال برنز برای تیم قم به ارمغان آورد و در وزن 63 کیلوگرم نیز حسین ابراهیمی با پشت سر گذاشتن تمامی حریفان خود موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای جام بین المللی کودک شد.

وی تاکید کرد: البته ما توسط ابوالفضل زینتی رفاه نیز توانستیم یک مدال نقره ارزشمند از رقابت های بین المللی جام رومی کیدز در کشور ترکیه کسب کنیم اما علیرضا نجاتی، علی اصغر شهبازی، حسین ابراهیمی و محمدجواد رضایی در رقابت های بین المللی پیروزی ترکیه و جام فدراسیون آذربایجان به مدال دست نیافتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا