گوناگون

گزارش تمرين روز گذشته تيم ملي

بارش شديد باران که روز گذشته شهر سائوپائولو را در بر گرفت، باعث نشد که کارلوس کي‌روش برنامه تمريني تيم ملي ايران را عوض کند.

به گزارش ايسنا، بازيکنان تيم ملي ايران پس از آن که صبح را در سالن تمرين کردند به دستور کي‌روش به کار با توپ و انجام بازي گروهي مشغول شدند.

کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي ايران به خبرنگاران فيفا و همچنين ساير خبرنگاران حاضر در کمپ تيم ملي ايران اجازه داده پانزده دقيقه‌ نخست در محل کم حضور داشته باشند و سپس تمرين ايران پشت درهاي بسته ادامه يافت.

برونو مازيوتي، فيزيوتراپيست باشگاه “کورينتيانس” که به کادر فني تيم ملي ايران اضافه شده است، دقايقي با کارلوس کي‌روش ، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران به صورت خصوصي به گفت‌وگو پرداخت.

بازيکنان تيم ملي ايران ابتدا به انجام نرمش و گرم کردن خود پرداختند و سپس به انجام پاس‌کاري‌ با يکديگر مشغول شدند. سپس روي به تمرين توپ‌هاي هوايي آوردند.

دنيل داوري، عليرضا حقيقي و رحمان احمدي به همراه دن گاسپار در گوشه‌اي از کمپ به صورت اختصاصي به تمرين پرداختند.

هاشم بيک زاده که در بازي دوستانه با مونته‌نگرو مصدوم شد، روند بهبودي خوبي را پشت سر گذاشته و مي‌تواند در ديدار با ترينيداد و توباگو که فردا (يکشنبه) برگزار مي‌شود، در ترکيب تيم ملي ايران به ميدان برود.

تيم ملي ترينيداد و توباگو که هفته‌ گذشته با سه گل برابر آرژانتين شکست خورد، روز گذشته وارد کمپ “کورينتيانس” شهر سائوپائولو شد و نخستين جلسه تمريني خود را برگزار کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا