گوناگون

گودرزي رئيس کميته انضباطي باشگاه استقلال شد

به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، مدير عامل اين باشگاه، امروز طي احکام جداگانه‌اي مشاور عالي حقوقي، رئيس کميته انضباطي و رئيس کميته روابط بين الملل استقلال را انتخاب کرد.

در حکم ناصر محمودي فر به عنوان مشاور عالي حقوقي آمده است:

برادر گرامي جناب آقاي دکتر ناصر محمودي‌فر

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند حضرتعالي در امور قضايي و حقوقي کشور به موجب اين حکم به سمت “مشاور عالي حقوقي باشگاه استقلال ايران ” منصوب مي‌شويد.

اميد است با توجه به حضور ورزشکاران در تورنمنت ها و ليگ باشگاه‌ها همکاري ويژه‌اي در اين زمينه مبذول فرمائيد.

پيشاپيش از الطاف و حمايت‌هاي حضرتعالي قدرداني مي‌نمايم.

* همچنين افشارزاده امروز طي حکمي فريدون انتظاري را به سمت رياست کميته روابط بين‌المللي اين باشگاه منصوب کرد.

در اين حکم آمده است:

برادر گرامي جناب آقاي دکتر فريدون انتظاري

با ابراز تشکر و قدرداني، نظر به تجربيات ارزشمند و گرانقدر جنابعالي در مسائل بين‌المللي و حضوري موفق در مديريت‌هاي ويژه ج.ا.ا و آگاهي کامل نسبت به ارتباطات بين‌المللي و کسب نتايج عالي در اين زمينه، لذا به موجب اين حکم به سمت “رياست کميته روابط بين‌الملل باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال ايران ” منصوب مي‌شويد.

اميد است با عنايت و اشراف کامل حضرتعالي به کليه مسائل بين‌المللي و هماهنگي جهت گسترش فعاليت باشگاه در ساير کشورهاي دنيا با برنامه‌ريزي‌هاي خاص موفق باشيد و با به کارگيري و مشاوره با افراد خبره در اين زمينه شاهد پيروزي‌هاي مستمر در جهان ورزش باشيم.

سربلندي و بهروزي شما را از خداوند منان خواستارم.

* مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال در ادامه انتصاباتش امروز طي حکمي جواد گودرزي را به سمت رياست کميته انضباطي اين باشگاه منصوب کرد.

در اين حکم آمده است:

برادر گرامي جناب آقاي دکتر جواد گودرزي

با ابراز تشکر و قدرداني از زحمات و همکاري هاي ارزشمند و اثر گذار حضرتعالي در باشگاه فرهنگي – ورزشي استقلال ايران و با عنايت به اهميت و ارزش گذاري ورزشکاران اين باشگاه و حضوري مؤثر و با اخلاق و با رعايت اصول انساني و معنوي در صحنه‌هاي ورزشي در مجامع بين‌المللي، به موجب اين حکم به سمت “رياست کميته انضباطي باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال ايران ” منصوب مي‌گرديد. اميد است با درايت خاص و خالصانه جنابعالي شاهد شکوفايي نظم و انضباط و اخلاق در جامعه ورزشي فوتبال باشيم.

سربلندي و بهروزي شما را از خداوند منان خواستارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا