گوناگون

شکایت مردمی نسبت به کیفیت نان در همدان افزایش یافته است

81192983 5746747

ˈعلیرضا شجاعیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برخی از واحدهای نانوایی به بهانه پایین بودن قیمت نان و بالا بودن هزینه ها، نان با کیفیت نامرغوب و یا با وزن کمتر عرضه می کنند.

وی با ذکر اینکه عرضه نان با کیفیت، مطالبه عمومی است اضافه کرد: با توجه به اینکه نانوایی ها بیشترین تخلف صنفی را امسال به خود اختصاص دادند بر همین اساس در سال جاری شاهد افزایش شکایت مردمی از فعالان در این صنف هستیم.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان اضافه کرد: علاوه بر بررسی پرونده نانواییان متخلف در تعزیرات حکومتی سازمان صنعت معدن و تجارت نیز اقدام به قطع یا کاهش سهمیه آرد این افراد متخلف می کند.

شجاعی گفت : به منظور اینکه شهروندان ساکن در مجاور نانوایی نسبت به تامین نان مصرفی با مشکل مواجه نشوند سهمیه آراد نانوایی متخلف در بین نانوایی های مجاور توزیع می شود.

وی گفت: 414 گزارش تخلف به ستاد خبری سازمان صنعت معدن تجارت همدان در اردیبهشت ماه امسال ارسال شده که 271 مورد از این تعداد شکایت در مورد کالا و مابقی شکایت در زمینه خدمات بوده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان افزود: 231 گزارش شکایت به صورت تلفنی و در تماس با سامانه 124، 57 مورد حضوری و 126 مورد از گزارشات تخلف به صورت کتبی بوده است.

شجاعی بیان کرد: بعد از رسیدگی به پرونده ها 266 مورد تخلف احراز شد و 148 مورد نیز نیز غیرمتخلف بودند و بیشترین میزان شکایت به ترتیب از نانوایی ها، میوه و سبزی و صنف پوشاک بوده است.

وی گفت: 358 پرونده قابل پیگیری فروردین ماه امسال در این سازمان تشکیل شد که 249 مورد از این تعداد متخلف شناخته شدند.

7525/551

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا