گوناگون

هشدار دستجردی به ایجاد تفرقه در میان اصولگرایان

383638 890وزیر بهداشت و درمان دولت دهم با اشاره به نقش زنان در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: زنان در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای داشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت و درمان دولت دهم در نشست زنان اصولگرا که عصر امروز سه‌شنبه (20 خرداد) در سالن آمفی‌تئاتر بصیرت برگزار شد به نقش زنان در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:‌ زنان جمهوری اسلامی جزو متولیان این نظام هستند که در واقع میزبان این جلسه هستند و پیش از آنکه من بخواهم مشکلاتی را که در کشور و جهان وجود دارد با آنان در میان بگذارم، خود بر همه امور واقف هستند.

وی با اشاره به مشکلاتی که جهان اسلام در تقابل با نظام استکباری با آن روبروست تصریح کرد: امروز شاهدیم که جهان اسلام با مشکلات بسیاری از سوی جهان‌خواران روبروست که همه در قبال آن مسئولیت داریم چرا که وظیفه و مسئولیت یک مسلمان نه تنها در قبال مسلمانان بلکه در قبال همه انسان‌ها فارغ از جنسیت، فرهنگ و نژاد است.

وزیر بهداشت و درمان دولت دهم با ابراز امیدواری از این گردهمایی‌ها با حضور زنان مسلمان تصریح کرد: زنان در جامعه اسلامی نقش ویژه‌ای را دارند فارغ از اینکه چه دولتی بیاید و برود اما آنچه باقی‌ می‌ماند ایران و ملت ایران است که باید نسبت به پیمان خود در قبال اسلام، مردم و نظام جمهوری اسلامی پایبند باشیم.

وحیددستجری با توصیه خود به همه حاضرین در جلسه به اصل تقوا تصریح کرد: همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب بر نقش زنان در جامعه اسلامی تأکید داشته است و آنان را رهبران جامعه اسلامی ‌می‌دانستند و پس از امام راحل رهبر معظم انقلاب نیز بر این امر در سخنرانی‌های خود تأکید کرده‌اند باید بگویم که نقش زنان نقش ویژه‌ای است و باید به آن توجه ویژه شود.

وزیر بهداشت دولت دهم با بیان اینکه تربیت نسل جزو وظایف اصلی زنان است، خاطرنشان کرد: کدامیک از مردان می‌توانند ادعا کنند که نسلی را آنان تربیت می‌‌کنند؟ نقش مادران و زنان از لحظه تولد تا بعد از آن نقش ویژه‌ای است که این نقش زنان در فرهنگسازی در کشور ما بسیار تأثیرگذار و سرنوشت‌ساز است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) الگوی زنان مسلمان هستند تصریح کرد: زنان در جامعه اسلامی تلاش کردند تا منویات اسلام را به اجرا بگذارند و در تاریخ انقلاب اسلامی نیز شاهد هستیم که در برهه‌های مختلف تاریخی این زنان بودند که حرکت‌های عمده‌ای را انجام دادند و ما زنان افتخارمان این است که همواره پشت سر رهبری حرکت کرده‌ایم.

این زن فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به نقش وحدت در نظام جمهوری اسلامی گفت: باید مراقب نغمه‌های تفرقه‌افکن باشیم که قصد ایجاد اختلاف در میان آحاد جامعه را دارند و باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وحید دستجردی با اشاره به اقدامات جهان سلطه برای اشاعه اسلام آمریکایی خاطرنشان کرد: امروز در جهان شاهد اقدامات گروه‌هایی مانند تکفیری‌ها هستیم و باید در جبهه‌های فرهنگی تلاش کنیم تا با اقدامات آنان مقابله کنیم و در این امر همگی مسئولیت داریم.

وی با اشاره به نقش زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز افتخاری نصیب شما شده است که نظام جمهوری اسلامی پس از 35 سال مستحکم، قوی و بسیار قدرتمندتر از گذشته با وجود زنان به اقتدار خود ادامه می‌دهد و بسترساز حکومت امام زمان(عج) می‌شود که البته برای رسیدن به این امر باید تلاش کنیم و مسئولیت داریم چرا که حفظ نظام از اوجب واجبات است و زنان به عنوان مبدأ فرهنگی نقش ویژه‌ای در این امر دارند.

وزیر بهداشت و درمان دولت دهم ادامه داد: ممکن است دولت‌ها بیایند و بروند، یا اینکه ریزش داشته باشیم اما ما دغدغه این امر را نداریم چرا که مسئولیت خود را در جامعه به انجام می‌رسانیم و مطمئنیم که این وظیفه در راستای ارتقای نظام اسلامی نقش خواهد داشت چرا که این نظام در ظاهر با سایر کشورها تفاوتی ندارد اما اگر دقیق بنگریم متوجه خواهیم شد که نظام جمهوری اسلامی عصاره‌ای از تلاش همه حق‌جویان و مسلمانان طول تاریخ است.

وی با اشاره به بخش‌هایی از خاطرات یکی از فرماندهان شهید در کتاب خاک‌های نرم کوشک اظهار داشت: امیدوارم این جلسات هم‌اندیشی که با تلاش‌های افرادی چون حجت‌الاسلام تقوی راه اندازی شده است استمرار داشته باشد چرا که این امر موجب وحدت خواهد شد و نقش اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا