گوناگون

وحدت قم در خانه برابر حفاری اهواز به تساوی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های وحدت قم و حفاری اهواز عصر دوشنبه در آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در قم به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در این بازی که در ورزشگاه شهید حیدریان قم و با حضور تماشاگران مشتاق قمی برگزار شد تیم وحدت قم با ترکیب حمید نظیفی، سید مجتبی مبینی‌پور، محمد حسین ملایی، حامد امانی، امیر ملا جمالی، محمد صالح زندی (حبیب سعادتی)، علی بختیاری، علیرضا خدا بنده لو (سید حسین رحمانی)، محمد رسولی (محمد عرب خراسانی)، حمیدرضا پاکیزه و علیرضا استواری با هدایت سید علی می‌رمهدی به میدان رفت.

در ترکیب تیم حفاری اهواز، ابراهیم شریفی نسب، میلاد صفی خانی، مهدی سرداری فر، منصور نعامی، علی عسگری، مرتضی منصوری، مسلم محمودی، عزیز باوی فرد، علیرضا کاکه، ابراهیم جلالی، ولید زویدات با مربیگری ناصر مطلق به راهی میدان مسابقه شدند.

در این مسابقه دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند اما در نیمه دوم و در دقیقه 60 علیرضا کاکه توپی را که از سمت چپ میدان به دهانه دروازه نماینده قم ارسال شده بود به سادگی وارد دروازه وحدت قم کرد.

IMG18522195

این گل در دقیقه 69 پاسخ داده شد و پس از دفع ناقص توپ توسط دروازه‌بان، توپ درون محوطه جریمه روی پای علی بختیاری رسید و بختیاری با شوتی سنگین و دقیق دروازه حفاری خوزستان را فرو ریخت.

قضاوت این مسابقه بر عهده علی احمدی از زنجان بود و محمد حسن رحیم دل، رضا بابا رئیسی و حامد صادقی جو دیگر اعضای تیم داوری این مسابقه بودند.

دیدار دو تیم وحدت قم و حفاری اهواز نخستین دیدار رسمی فوتبال پس از سال‌ها تعطیلی ورزشگاه شهید حیدریان قم بود که جمع زیادی از تماشاگران قمی را به ورزشگاه کشاند.

نماینده قم در شرایطی با نام وحدت به میدان رفت که بر روی برگه ناظر داوری مسابقه نام آذر خودرو نوین قم درج شده بود و هنوز مشخص نیست نام نماینده قم به طور قطعی در این رقابت‌ها چیست.

دومین مسابقه نماینده قم در جام آزادگان هفته آینده در قم و برابر ماشین سازی تبریز برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا