گوناگون

ورزش‌های بومی و محلی در مدارس استان بوشهر احیا می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر حصیری عصر دوشنبه در نشست با کارشناسان تربیت بدنی و ورزش مدارس استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید به خوبی به آن توجه شود تا شاهد دستیابی بهتر به اهداف آموزشی باشیم.

وی با اشاره به نقش منفی بازی‌های رایانه‌ای بر شادابی و نشاط دانش‌اموزان، تصریح کرد: به منظور استفاده مناسب از استعدادهای دانش‌اموزان استفاده از بازی‌های بومی و محلی نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به نقش بازی‌های بومی و محلی در افزایش امادگی جسمانی دانش‌آموزان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: از دیگر اهداف اجرای این برنامه‌ها می توان به توسعه دوستی و افزایش وحدت بین دانش‌آموزان اشاره کرد.

برگزاری المپیاد درون مدرسه‌ای در استان بوشهر

وی با بیان اینکه بازی‌های بومی و محلی به عنوان یکی از سرگرمی‌های بسیار مهم در مدارس می‌تواند کارایی داشته باشد، افزود: گسترش فعالیت‌های ورزشی همراه با شادمانی در سطح مدارس یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است.

حصیری از برگزاری المپیاد درون مدرسه‌ای در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این المپیادها از 26 مهر ماه در مدارس استان بوشهر با رویکرد مدرسه محوری برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر استفاده از ظرفیت‌های مدارس را به عنوان یکی دیگر از رویکردهای برگزاری این المپیاد عنوان کرد و بیان داشت: توسعه ورزش و ارزش‌های اخلاقی از دیگر رویکردهای برگزاری المپیاد درون مدرسه‌ای در استان بوشهر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا