گوناگون

بیجار از ظرفیت های بالایی در پرداخت زکات برخوردار است

81223861 5800041

به گزارش ایرنا، بیژن زندیه روز چهارشنبه در جلسه شورای زکات شهرستان بیجار با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی بر ترویج پرداخت زکات تاکید کرد و گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای تبلیغ و اطلاع رسانی در زمینه پرداخت زکات و اهمیت آن است.

وی با بیان اینکه جمع آوری زکات یک وظیفه مذهبی و دینی است گفت: نباید در این راستا صرفا به کار اداری بسنده شود بلکه باید در راستای فرهنگ سازی و ترویج آن در جامعه باید تمام تلاش خود را بکار گرفت.

فرماندار بیجار اظهار کرد: پرداخت زکات آثار فردی و اجتماعی بسیاری در بردارد و افرادی که مشمول پرداخت زکات هستند نباید از انجام این امر الهی غفلت کنند.

وی با بیان اینکه احیای این فریضه الهی موجب کاهش فاصله طبقاتی در جامعه می شود افزود: انجام این مهم موجب افزایش انگیزه مردم برای پرداخت زکات است.

زندیه با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های بسیار قابل توجهی در زمینه زکات و احیا و اجرای این فریضه الهی در کشور صورت گرفته است اظهار امیدواری کرد با تاکید و پیگیری مسوولان و ترغیب مردم در راستای پرداخت و احیای زکات روز به روز این فریضه الهی در جامعه ترویج شود.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش تمامی فعالان عرصه زکات به ویژه شورای زکات شهرستان بتوانیم بیجار را به جایگاه اصلی خود در این حوزه برسانیم.ک/2

7348/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا