گوناگون

سلام سمنانی‌ها به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری “جشنواره بزرگ پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها سلام” با حضور فریدون عموزاده خلیلی و رسول نجفیان و… در سمنان خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سمنان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این جشنواره برای سومین سال متوالی، 17 مهرماه جاری با حضور فریدون عموزاده خلیلی، رسول نجفیان، استاندار سمنان، اعضاء شورای سیاست‌گذاری سالمندان، اعضاء کتابخانه تلفنی رنگین‌کمان سمنان به همراه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های آنها و تعدادی از هنرمندان و شخصیت‌های محبوب کودکان و نوجوانان در تالار تئاتر شهر کومش سمنان برگزار می‌شود.

غلامی ادامه داد: این جشنواره با هدف تحکیم بنیان خانواده، تکریم سالمندان، نهادینه کردن ارتباط هر چه بیشتر نونهالان و نوجوانان با بزرگ‌ترها و تاکید بر توجه به نکات قوت نسل گذشته و تاکید بر همبستگی خانوادگی و … از جمله اهداف این جشنواره است.

وی، تجلیل از برخی سالمندان استان را از دیگر برنامه‌های این جشنواره اعلام و اظهار کرد: در این جشنواره از 16 سالمند استان تجلیل می‌شود که سهم هر کدام از هشت شهرستان استان، دو سالمند خواهد بود.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، برگزاری مسابقه‌ای با حضور پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌های آنها را از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره استانی برشمرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی و فعالیت کتابخانه تلفنی رنگین‌کمان در شهر سمنان طی چند سال اخیر به ایسنا گفت: در طول یک سال گذشته شش نشست نقد کتاب با حضور اعضا و نویسندگان و منتقدان بومی استان برگزار شد که در این جشنواره با حضور فریدون عموزاده خلیلی نویسنده برجسته کشور از آنان تقدیر خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان همچنین با تقدیر از عوامل اجرایی این جشنواره یادآوری کرد: این جشنواره به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و با همکاری بهزیستی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا