گوناگون

سومین تساوی تیم ملی فوتبال رقم خورد/ آمار گلزنی نگران کننده است!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در بیستمین دوره رقابت های فوتبال جام جهانی آماده می کند، عصر امروز جمعه در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اتریش به مصاف تیم ملی آنگولا رفت و در پایان برابر این تیم به تساوی یک بر یک دست یافت.

کارلوس کی روش در این دیدار دنیل داوری، حسین ماهینی، مهرداد بیت آشور، محمدرضا خانزاده، احمد آل نعمه، احسان حاج صفی، جواد نکونام، قاسم حدادی‌فر، اشکان دژاگه، کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون را به میدان فرستاد که البته نکونام و آزمون خیلی زود به خاطر مصدومیت جای خود را به حقیقی و قوچان نژاد دادند.

در نیمه اول تیم ملی ایران تلاش کرد موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کند اما این حریف آفریقایی بود که در دقیقه 42 موفق شد به گل برسد. در این دقیقه ارسال از جناح چپ بازیکنان انگولا درون محوطه جریمه تیم ایران بدون واکنش مدافعان و دروازه بان ایران به سیلوا رسید و این بازیکن هم با ضربه سر دروازه داوری را باز کرد تا نیمه اول با شکست ایران همراه باشد.

در شروع نیمه دوم کی روش دست به تعویضی دیگر زد و بختیار رحمانی را جایگزین اشکان دژاگه کرد. روند حرکتی تیم ملی در شروع نیمه دوم به مراتب بهتر از نیمه اول شد و ملی پوشان ایران توانستند موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در دقیقه 56 این دیدار همکاری خوب احسان حاجی صفی با کریم انصاریفرد باعث شد ایران به گل برسد. این گل توسط کریم انصاریفرد و با ضربه ای دقیق به دست آمد.

در اواسط نیمه دوم با صلاحدید کادر فنی دنیل داوری جای خود را به سوشا مکانی داد تا این دروازه بان هم در یک بازی تدارکاتی محک بخورد. در دقیقه 72 رضا قوچان نژاد یکی از بهترین موقعیت های ایران برای گلزنی را از دست داد. او درون محوطه شش قدم صاحب توپ شد اما با ضربه ای آرام توپ را در اختیار دروازه بان آنگولا قرار داد.

در 15 دقیقه پایانی این دیدار بازیکنان ایران عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشتند و موقعیت های نصف و نیمه ای هم ایجاد کردند. دردقیقه 83 این دیدار داور یک خطای دو ضربه را درون محوطه جریمه آنگولا اعلام کرد که ضربه احمد آل نعمه با برخورد به مدافعان حریف به کرنر رفت و ثمری نداشت تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

تیم های ملی فوتبال ایران و آنگولا در شرایطی در این دیدار تدارکاتی به تساوی یک بر یک رسیدند که در جام جهانی 2006 نیز در شهر لایپزیک آلمان همین نتیجه را بدست آورده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا