گوناگون

نتیجه هولناک کالبد شکافی شهید فلسطینی

نماینده دادستانی کل تشکیلات خودگردان در تیم کالبد شکافی پیکر شهید “محمد ابو خضیر” نوجوان فلسطینی گفت: نتایج کالبد شکافی حاکی است که ابو خضیر به صورت زنده سوزانده شده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، دکتر “صابر عالول” مدیر اداره پزشکی قانونی فلسطین اظهار داشت: در کالبد شکافی، دوده های ناشی از احتراق در مجاری تنفسی و ریه های این نوجوان شهید  مشاهده شد، که نشانگر استنشاق دود و در نتیجه زنده بودن وی هنگام سوزانده شدن است.

دکتر عالول به خبرگزاری “آناتولی” ترکیه گفت: بدن ابو خضیر در نواحی مختلف با درجات متفاوتی سوخته شده بود و شکستگی نیز در ناحیه سر وی مشاهده شد.

نماینده دادستانی تشکیلات خودگردان خاطرنشان کرد: از پیکر این نوجوان شهید، نمونه برداری های لازم برای آزمایش انجام شده است که بر اساس آن گزارش قضایی نهایی ارایه خواهد شد.

“عدنان الحسینی” وزیر امور قدس در دولت فلسطین نیز اظهار داشت: این نخستین باری است که می شنویم فردی را به این صورت به قتل می رسانند؛ بدن این کودک از داخل و خارج سوخته است .
وی با اشاره به وجود دود در ریه های این نوجوان، افزود: این احتمال وجود دارد که ربایندگان، این نوجوان را مجبور کرده بودند که بنزین بنوشد تا پیکر او از بیرون و درون بسوزد.

جنایت هولناک صهیونیستها در قتل این نوجوان فلسطینی، با سکوت مجامع بین المللی و غربی همراه شده است.

در مقابل آمریکا دیروز پس از انتشار فیلمی از ضرب و شتم وحشیانه یک کودک فلسطینی به دست دو نظامی رژیم اشغالگر قدس، واکنش نشان داده و خواستار انجام تحقیقات جدی درباره این موضوع شده است.

البته موضع گیری فوری دولت آمریکا به دلیل تابعیت آمریکایی این کودک فلسطینی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا